Surisurprise

Afgelopen dinsdag was superleuk, dus dat is wel even een blogje waard!

Ik in de ‘zenuwen' voor mijn laatste drankje met een aantal, komt mijn moeder met een half gevulde tas thuis. Er wordt wel meer gedronken dan een flesje wit en een paar biertjes..

Dit opgelost, duurt het ‘eeuwen' voordat we gaan eten. Wij Hollanders eten om klokslag zes, dus het was vreemd dat om half zeven de boerenkool met worst en spekjes nog niet op tafel stond. Om vijf over half zeven begreep ik het: in de huiskamer stonden een aantal vriendjes en vriendinnetjes in zomerse jurkjes en met mooie afro kapsels op. Ze namen mij, uiteraard in stijl, mee naar Utrecht waar we heerlijk teveel hebben gegeten bij de Surinamer. Na deze verrassing werd ik nog een keer verrast door een superkado!

Ik vond het een superavond en zal deze niet snel vergeten, het was een mooi (tijdelijk) afscheid!

Foto's zeggen meer dus (als het internet meewerkt) een paar foto's van deze gezellige avond!

Reacties

Reacties

Kim

Super goeie actie van ons al zeg ik het zelf!!

Simone, frans + rest.

Hallo Suus.

Wij volgen al je verhalen.
Wat hebben jullie al veel meegemaakt en gezien.
Prachtige foto's en wat schrijf je leuk.
Wij zullen je site blijven bekijken en zo de rest van je verblijf volgen. Heel veel succes verder en geniet er maar goed van !! Liefs, Frans+Simone en de meiden.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!