Het zit erop, over en uit.

Oi,

Dit is dan toch echt de aller-, aller-, allerlaatste keer dat ik jullie lastig val.

Mijn (te volle) koffer staat te wachten tot ik ‘m over vijf uurtjes de taxi in sjouw. De tijd hier zit er op. Tot gisteravond totaal geen moeite mee met het idee dat ik zou gaan: lekker weer naar huis. Nu, een paar uur voor vertrek, word ik toch wel een beetje zenuwachtig van het idee wat ik hier allemaal achter ga laten.

Drie en een halve maand, voor mij is dat echt geen vakantie meer. Ik heb het gevoel gehad dat ik hier woonde en nu vertrek ik weer, terug naar de andere kant van de wereld. Geen idee wanneer ik weer terug ga komen, maar dat ik terugkom, lijkt me duidelijk.

Ik kan een heel lang verhaal gaan houden, maar ik zal jullie mijn besefmomentje besparen - en het voor een keer kort houden.

Lieve allemaal,

Bedankt voor de lieve smsjes, e-mailtjes, telefoontjes, rooksignalen en alle andere berichtjes.

Een extra bedankje voor mijn oma:

Lieve Oma,

Mijn huisbaas vroeg gisteren: 'wat moet ik doen als er nog post van Oma komt?'. Volgens mij zegt dat genoeg. Ik heb erg genoten van de kaarten die u heeft gestuurd! Bedankt hiervoor!!

Tot over een 19 uur... *zucht*

Reacties

Reacties

Kim

Ik kom je halen gekkk!!!! :D

Anne

Waaaaahhhhhh, geen verhalen meer hierna!! =(

Kom dan maar snel naar NEDERLAND!!
en ook naar mij, als je zin hebt ;)

Zoennnn xxx

Moreno

hi suus,
suriname vergeet je nooit he...
switi sranan zeggen ze

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!